TORK – Natural Proizvodi Zadovoljavaju Najviše Kriterijume Održivosti

TORK, KAO SVETSKI BREND BROJ 1. U PROFESIONALNOJ HIGIJENI I KAO NEKO KO OBLIKUJE TRŽIŠTE U OVOJ OBLASTI, POMAŽE KLIJENTIMA DA POBOLJŠAJU NIVO POSLOVANJA.
KURIOZITET JE DA SE PREKO 7 MILIONA DISPENZERA MONTIRA GLOBALNO SVAKE GODINE ŠTO UKAZUJE NA OGROMNO POVERENJE OD STRANE KLIJENATA

ESSITY je vodeca globalna kompanija u oblasti profesionalne higijene koja je izgradila dobro poznate brendove i koja konstantno uvodi inovacije. Fokusirana je na poboljšanje higijene ali i na uštedu troškova. Sa sedištem u Stokholmu servisira preko 150 zemalja i zapošljava 47.000 ljudi. Za proizvodnju zadužene su 53 fabrike u 18 zemalja. Jedan od primarnih ciljeva je edukacija ljudi u cilju podizanja nivoa svesti kad su u pitanju higijena i zdravlje. 

 

TORK – ODRŽIVA „GREEN INICIJATIVA“
 

Tork se obavezuje da ce do 2050. godine potpuno anulirati zagaenje i proizvoditi sve artikle bez lošeg uticaja na okolinu. Tork uvodi inovacije i kad je održivost u pitanju. Do 2025. koristice 85% obnovljive ili reciklirane materijale za pakovanje. Do kraja iste godine uvešce 100% recikliranih materijala za pakovanje. Do 2030. godine 100% proizvodeni otpad bice podložan materijalnoj ili energetskoj obnovi. Što se tice kvaliteta izrade i dizajna Essity je nosilac prestižnih nagrada i priznanja.

Svi torkovi dispenzeri su „Easy to use“,sertifkovani od strane Švedske reumatološke asocijacije. Svi proizvodi poseduju sertifikate a neki od njih su: EU ECO LABEL, HACCP international, Food safety label, Forest stewardship council (FSC), Nordic swan.

 

ŠTA ZAPRAVO SLOGAN „THINK AHEAD“ PREDSTAVLJA?

Tork zaista razmišlja unapred postavljajuci standarde i inovacije, i tako zapravo kreira tržište. Inovacije se takođe odnose i na životnu održivost. Tork osnažuje klijente da budu spremni za poslovanje.
 

IGOR MIŠIC, key account menadžer za tržište Srbije i BiH istice:
 

“Dobro je poznato da je toalet ogledalo lokala i da je higijena ta koja uliva gostima poverenje. Sve više ugostitelja posvecuje posebnu pažnju i bavi se ovom temom. Potpuno je jasno da je ovo jedan od najvažnijih segmenata u poslu u kom nema mesta kompromisu. Tork pruža najviši nivo higijene koji prati odgovarajuci dizajn za sve kategorije ugostiteljskih objekata. Nakon pandemije eksponencijalno raste i svest o važnosti higijene a opet u vezi sa ocuvanjem zdravlja. Pokrivamo sve segmente Horeca biznisa ali i industriju, zdravstvo, poslovne zgrade, tržne
centre itd.“

 

Recite nam nešto više o uticaju Torka na „Food service“ koji je presudan u poslovanju restorana i hotela.
 

„Food service“ mora da prati brz tempo, a ocekivanja za higijenu i održivost veca su nego ikad. Vlasnici i zaposleni znaju da što je sluga brža i neprimetnija, to je gost zadovoljniji. Istraživanje je pokazalo da se 77% zaposlenih u restoranu slaže da prekidi u uslugama uticu na iskustvo gostiju i poslovanje, dok troje od cetvoro zaposlenih u kuhinji tvrdi da bi bilo srecnije da je njihovo radno mesto organizovanije. To je razlog zašto Tork u higijenskim rešenjima podržava Horeca profesionalce. 
Kolega Slavoljub Miladinovic, account menadžer za Srbiju, i ja, u saradnji sa našim partnerima-distributerima, radimo na kompletnom podizanju svesti na najviši moguci nivo kad je higijena u pitanju. Važno je istaci da pružamo besplatne konsultantske usluge krajnjim kupcima kako bismo zajednickim snagama pospešili poslovanje. Obezbeđujemo maksimalne higijenske uslove i održivo okruženje. S druge strane, sam kvalitet naših proizvoda umnogome olakšava posao i ubrzava rad.

Igor Mišić
Key account menadžer Tork Srbija i BiH – Tork

Preuzeto sa:  https://cafebarrestoran.rs/horeca/tork-natural-proizvodi-zadovoljavaju-najvise-kriterijume-odrzivosti

 

Podelite: